Social Media, Chat en Email

Naast het beantwoorden van uw inkomende telefoongesprekken, zijn er meerdere kanalen waarop klanten (nieuwe en bestaande) u willen bereiken.

Social Media
Social Media is een vrij nieuw kanaal waar steeds meer bedrijven gebruik van maken.
Het gemak is onder de gebruikers sterk aanwezig en hechten hier heel veel waarde aan.
Wij ondersteunen onder andere in:

  • Facebook Messenger
  • Whats app
  • Instagram
  • Pinterest

Chat
Ook chat wordt een steeds groter medium waar uw klanten u op willen bereiken. Door het plaatsen van een link in uw website, komen de chats direct bij ons team binnen. Zo kunt u op alle kanalen uw (nieuwe) klanten bedienen. Chat wordt steeds vaker gebruikt en mag dan ook zeker in uw organisatie niet ontbreken. U betaald bij ons per chat, dus ook daarin zijn de kosten laag en beperkt.

Email
Uw inkomende emails laten beantwoorden door uw eigen telefoniste van 7tot7? Ook dat is mogelijk en wel middels uw eigen emailadres. Zo heeft u een totaalpakket waarin men u kan bereiken en wij kunnen u daarin een stuk ontzorgen.